100% tevredenheid gegarandeerd

We maken producten die lang meegaan, en als ze dat niet doen, willen we het voor jou oplossen. Dus als iets niet past, niet de juiste kleur voor je kamer is of je om twee uur 's nachts opeens twijfelt over die gewaagde kleurkeuze, dan nemen we het terug.

Het is belangrijk voor ons dat we langdurige klantrelaties ontwikkelen, dus maak je geen zorgen over de kleine dingen. We zijn er voor je.

Een artikel retourneren

Als je een artikel om welke reden dan ook moet retourneren, neem dan contact met ons op via e-mail met zoveel mogelijk informatie. Belangrijke items zijn, Jouw naam, E-mailadres en Bestelnummer.

Neem contact met ons op via e-mail

Een artikel omruilen

In het geval dat je een artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op via e-mail en geef ons je naam, e-mailadres en bestelnummer, samen met de artikelnaam waarmee je het wilt ruilen.

Neem contact met ons op via e-mail

Bijzondere voorwaarden

Om onze trouwe klanten te beschermen en ervoor te zorgen dat elke retour of omruiling zo eerlijk mogelijk wordt behandeld, kunnen we in extreme omstandigheden een e-mailontvangstbewijs vereisen of een retour of omruiling weigeren, zoals:

  • Items die niet rechtstreeks uit de Cosy House-collectie zijn gekocht (zoals items die zijn gekocht bij kringloopwinkels of garageverkopen)
  • Items met een ontbrekend label of een item dat is beschadigd
  • In zeldzame gevallen, op basis van de aard van eerdere transacties (extreem misbruik van retour-/omruilbeleid)
  • Items die vervuild of verontreinigd zijn.
  • Artikelen verloren of beschadigd door brand, overstroming of natuurramp